Umowa serwisowa

  1. Postanowienia ogólne
    1. Poniższa umowa serwisowa obowiązuje od 01.01.2024
    2. Złożenie zlecenia jest równoznaczne z akceptacją warunków poniższej umowy serwisowej.
    3. Zleceniodawca przekazując sprzęt do serwisu Tech-Foto otrzymuje kopię dokumentu "Potwierdzenie przyjęcia zlecenia".
    4. Tech-Foto dołoży wszelkich starań, aby usługi były wykonywane bez zbędnej zwłoki.
    5. Zleceniodawca zobowiązany jest do odbioru sprzętu osobiście lub przez osobę upoważnioną, w terminie 4 miesiace od daty zakończenia naprawy lub rezygnacji z naprawy. Tech-Foto ma prawo wydać sprzęt każdej osobie, która okaże kopię dokumentu "Potwierdzenie przyjęcia zlecenia". W przypadku, gdy Zleceniodawca zgubi dokument potwierdzający przyjęcie, Zleceniodawca okaże przy odbiorze dokument potwierdzający tożsamość ze zdjęciem.
    6. W przypadku przekroczenia 4 miesięcznego terminu odbioru, Tech-Foto informuje mailowo (lub telefonicznie, w przypadku braku adresu mailowego - podejmowane są dwie próby kontatktu telefonicznego) o obowiązku odbioru pozostawionego sprzętu. W przypadku braku odbioru lub informacji zwrotnej w ciągu 7 dni, serwis rozpoczyna nalicznanie opłaty za magazynowanie sprzętu, zaczynając od 8 dnia od kontaktu.
    7. Koszt magazynowania sprzętu to 1zł dziennie. Kwota nalicza się do momentu odbioru sprzętu. W przypadkach
    8. Zwrot sprzętu za pośrednictwem firmy kurierskiej dokonywany jest na adres podany w formularzu "Potwierdzenie przyjęcia zlecenia".
    9. Zleceniodawca zobowiązuje się sprawdzenia sprzętu przy odbiorze.
    10. Sprzęt pozostawiony w serwisie jest ubezpieczony. Odpowiedzialność odszkodowawcza ograniczona jest do wartości naprawianego sprzętu i nie obejmuje innych strat lub utraconych korzyści.
  2. Naprawa
    1. Sprzęt naprawiany jest dopiero po akceptacji przez klienta kosztów naprawy. Kosztorys wykonywany jest bezpłatnie na podstawie opisu usterki podanego przez Klienta i może ulec zmianie. W przypadku braku opisu usterki, kosztorys jest wykonywany odpłatnie. Koszt wykonania płatnego kosztorysu to 100zł.
    2. Decyzję w sprawie naprawy Klient zobowiązuje się przekazać w ciągu 30 dni. Brak odpowiedzi w tym terminie traktujemy jako rezygnację z usługi.
    3. Jeżeli zleceniodawca po akceptacji kosztów zrezygnuje z naprawy, to zobowiązany jest do pokrycia kosztów zamówionych podzespołów (o ile zostały już przez serwis zamówione).
    4. Czas wykonania naprawy to maksymalnie 21 dni roboczych, może zostać wydłużony maksymalnie o 60 dni roboczych w przypadku konieczności sprowadzenia podzespołów niezbędnych do ukończenia naprawy.
    5. W przypadku sprzętu po zalaniu, po usunięciu korozji, zachowanie urządzenia może ulec zmianie, nawet jeśli naprawa nie zostanie zrealizowana.
    6. Jeśli klient zrezygnuje z naprawy sprzęt przygotujemy do odbioru w ciągu 5 dni roboczych.
    7. Gwarancja udzielana jest na okres 6 miesięcy od daty zakupu usługi i dotyczy wyłącznie elementów i czynności, które były przedmiotem naprawy. Nie obejmuje czyszczenia-konserwacji sprzętu. Naprawy lub zmiany konstrukcyjne dokonane przez osoby nieautoryzowane przez serwis oraz niewłaściwa eksploatacja sprzętu prowadzą do utraty gwarancji. Na sprzęt po zalaniu/zawilgoceniu, nie jest udzielana gwarancja. W przypadku nieuzasadnionego roszczenia gwarancyjnego Serwis może pobrać 50 zł na pokrycie kosztów sprawdzenia sprzętu.
    8. Tech-Foto nie zwraca wymienionych części zamiennych. Zostają one utylizowane w serwisie.
    9. W przypadku naprawionego sprzętu, wysyłanego do Zleceniodawcy przesyłką kurierską, koszt transportu ponosi Zleceniodawca.
  3. Przetwarzanie danych osobowych
    1. Administratorem danych jest Wojciech Bębenek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Alpha Wojciech Bębenek z siedzibą w Warszawie ul. Modzelewskiego 23. W celu uzyskania informacji o przetwarzaniu danych osobowych należy: wysłać e-mail: rodo@tech-foto.pl, pismo na adres: Tech-Foto, ul. Modzelewskiego 23, 02-679 Warszawa, lub skontaktować się telefonicznie nr. 22 845 85 45.
    2. Dane klientów zbierane są i przetwarzane w celu realizacji obsługi zgłoszeń serwisowych, wysyłki sprzętu. Dane osobowe wykorzystujemy tylko w celu realizacji usługi, w tym bezpośredniego kontaktu z klientem i obsługi kurierskiej.
    3. Dane niezbędne do realizacji usługi to imię, nazwisko, nr telefonu i adres mailowy. W uzasadnionych przypadkach również adres korespondencyjny. W celu realizacji usługi dane udostępniane mogą zostać następującym podmiotom:
      • firmie kurierskiej DPD, INPOST lub Pocztex (w celu realizacji wysyłki przedmiotu umowy serwisowej),
      • firmie podwykonawczej realizującej naprawy na zlecenie Tech-Foto, jeśli jest to wymagane do przeprowadzenia naprawy (o ile zlecenie zostanie wykonane przez ten podmiot),
      • podmiotom informatycznym świadczącym usługi na rzecz Administratora: utrzymującym konta poczty elektronicznej (tylko informacje prekazywane drogą elektroniczną), utrzymującym serwer, będącym tworcą oprogramowania wykorzystywanego przez Administratora do obsługi zleceń serwisowych.
      • biuro rachunkowe prowadzące księgowość Administratora (tylko dane z faktur sprzedaży).
    4. Dane osobowych klientów przechowujemy przez okres obowiązywania umowy, a także po jej zakończeniu w celach:
      • dochodzenia roszczeń w związku z wykonaniem umowy,
      • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
      • statystycznych i archiwizacyjnych,
      • maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia umowy.
    5. Dane z monitoringu zbieramy w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientów oraz w celu rozstrzygania spraw spornych z klientem. Dane z monitoringu mogą zostać udostępnione klientowi, na jego pisemne żądanie w ciągu 5 dni roboczych od wpłynięcia pisma. Dane z monitoringu są przechowywane przez 60 dni. W przypadku spraw spornych, nagranie z monitoringu zostanie zabezpieczone, i będzie przechowywane do momentu zakończenia sporu z klientem.
    6. Podawnie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem zawarcia umowy serwisowej. Klient ma prawo do dostępu do własnych danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
    7. Klient ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.