- Postanowienia ogólne
- Poniższa umowa serwisowa obowiązuje od 01.01.2024
- Złożenie zlecenia jest równoznaczne z akceptacją warunków poniższej umowy serwisowej.
- Zleceniodawca przekazując sprzęt do serwisu Tech-Foto otrzymuje kopię dokumentu "Potwierdzenie przyjęcia zlecenia".
- Tech-Foto dołoży wszelkich starań, aby usługi były wykonywane bez zbędnej zwłoki.
- Zleceniodawca zobowiązany jest do odbioru sprzętu osobiście lub przez osobę upoważnioną, w terminie 4 miesiace od daty zakończenia naprawy
lub rezygnacji z naprawy. Tech-Foto ma prawo wydać sprzęt każdej osobie, która okaże kopię dokumentu "Potwierdzenie przyjęcia zlecenia". W przypadku, gdy Zleceniodawca zgubi dokument potwierdzający przyjęcie, Zleceniodawca okaże przy odbiorze dokument potwierdzający tożsamość ze zdjęciem.
- W przypadku przekroczenia 4 miesięcznego terminu odbioru, Tech-Foto informuje mailowo (lub telefonicznie, w przypadku braku adresu mailowego -
podejmowane są dwie próby kontatktu telefonicznego) o obowiązku odbioru pozostawionego sprzętu. W przypadku braku odbioru lub informacji
zwrotnej w ciągu 7 dni, serwis rozpoczyna nalicznanie opłaty za magazynowanie sprzętu, zaczynając od 8 dnia od kontaktu.
- Koszt magazynowania sprzętu to 1zł dziennie. Kwota nalicza się do momentu odbioru sprzętu. W przypadkach
- Zwrot sprzętu za pośrednictwem firmy kurierskiej dokonywany jest na adres podany w formularzu "Potwierdzenie przyjęcia zlecenia".
- Zleceniodawca zobowiązuje się sprawdzenia sprzętu przy odbiorze.
- Sprzęt pozostawiony w serwisie jest ubezpieczony. Odpowiedzialność odszkodowawcza ograniczona jest do wartości naprawianego sprzętu
i nie obejmuje innych strat lub utraconych korzyści.
- Naprawa
- Sprzęt naprawiany jest dopiero po akceptacji przez klienta kosztów naprawy.
Kosztorys wykonywany jest bezpłatnie na podstawie opisu usterki podanego przez Klienta i może ulec zmianie.
W przypadku braku opisu usterki, kosztorys jest wykonywany odpłatnie. Koszt wykonania płatnego kosztorysu to 100zł.
- Decyzję w sprawie naprawy Klient zobowiązuje się przekazać w ciągu 30 dni. Brak odpowiedzi w tym terminie traktujemy jako rezygnację z usługi.
- Jeżeli zleceniodawca po akceptacji kosztów zrezygnuje z naprawy, to zobowiązany jest do pokrycia kosztów zamówionych
podzespołów (o ile zostały już przez serwis zamówione).
- Czas wykonania naprawy to maksymalnie 21 dni roboczych, może zostać wydłużony maksymalnie o 60 dni roboczych w przypadku konieczności
sprowadzenia podzespołów niezbędnych do ukończenia naprawy.
- W przypadku sprzętu po zalaniu, po usunięciu korozji, zachowanie urządzenia może ulec zmianie, nawet jeśli naprawa nie zostanie zrealizowana.
- Jeśli klient zrezygnuje z naprawy sprzęt przygotujemy do odbioru w ciągu 5 dni roboczych.
- Gwarancja udzielana jest na okres 6 miesięcy od daty zakupu usługi i dotyczy wyłącznie elementów i czynności,
które były przedmiotem naprawy. Nie obejmuje czyszczenia-konserwacji sprzętu.
Naprawy lub zmiany konstrukcyjne dokonane przez osoby nieautoryzowane przez serwis oraz niewłaściwa eksploatacja sprzętu prowadzą do utraty gwarancji.
Na sprzęt po zalaniu/zawilgoceniu, nie jest udzielana gwarancja. W przypadku nieuzasadnionego roszczenia gwarancyjnego Serwis może pobrać 50 zł
na pokrycie kosztów sprawdzenia sprzętu.
- Tech-Foto nie zwraca wymienionych części zamiennych. Zostają one utylizowane w serwisie.
- W przypadku naprawionego sprzętu, wysyłanego do Zleceniodawcy przesyłką kurierską, koszt transportu ponosi Zleceniodawca.
- Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych jest Wojciech Bębenek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Alpha Wojciech Bębenek
z siedzibą w Warszawie ul. Modzelewskiego 23. W celu uzyskania informacji o przetwarzaniu danych osobowych należy:
wysłać e-mail: rodo@tech-foto.pl, pismo na adres: Tech-Foto, ul. Modzelewskiego 23, 02-679 Warszawa,
lub skontaktować się telefonicznie nr. 22 845 85 45.
- Dane klientów zbierane są i przetwarzane w celu realizacji obsługi zgłoszeń serwisowych, wysyłki sprzętu.
Dane osobowe wykorzystujemy tylko w celu realizacji usługi, w tym bezpośredniego kontaktu z klientem i obsługi kurierskiej.
- Dane niezbędne do realizacji usługi to imię, nazwisko, nr telefonu i adres mailowy. W uzasadnionych przypadkach również adres korespondencyjny.
W celu realizacji usługi dane udostępniane mogą zostać następującym podmiotom:
- firmie kurierskiej DPD, INPOST lub Pocztex (w celu realizacji wysyłki przedmiotu umowy serwisowej),
- firmie podwykonawczej realizującej naprawy na zlecenie Tech-Foto, jeśli jest to wymagane do przeprowadzenia naprawy (o ile zlecenie zostanie
wykonane przez ten podmiot),
- podmiotom informatycznym świadczącym usługi na rzecz Administratora: utrzymującym konta poczty elektronicznej
(tylko informacje prekazywane drogą elektroniczną), utrzymującym serwer, będącym tworcą oprogramowania wykorzystywanego przez
Administratora do obsługi zleceń serwisowych.
- biuro rachunkowe prowadzące księgowość Administratora (tylko dane z faktur sprzedaży).
- Dane osobowych klientów przechowujemy przez okres obowiązywania umowy, a także po jej zakończeniu w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonaniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
- maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia umowy.
- Dane z monitoringu zbieramy w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientów oraz w celu rozstrzygania spraw spornych z klientem.
Dane z monitoringu mogą zostać udostępnione klientowi, na jego pisemne żądanie w ciągu 5 dni roboczych od wpłynięcia pisma.
Dane z monitoringu są przechowywane przez 60 dni. W przypadku spraw spornych, nagranie z monitoringu zostanie zabezpieczone,
i będzie przechowywane do momentu zakończenia sporu z klientem.
- Podawnie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem zawarcia umowy serwisowej.
Klient ma prawo do dostępu do własnych danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Klient ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.